Vill dricka rosé NU

Sitter fixad och klar och väntar på att Tilda ska höra av sig så vi kan göra mer planer för kvällen. Utgång är det sagt men hennes tele är inte i sin bästa form så vi har inte under dagen kunnat göra några närmare planer för hur var och när festandet och förfestandet ska ske. Just in case gjorde jag mig i ordning i god tid och nu sitter jag alltså här i en liten tidslucka som jag för tillfället fyller med bloggande. 
 
Nu tycker jag att kvinnan kan höra av sig och vara typ färdig om en timme så att jag dirr kan sätta mig på tåget och att hela hennes familj råkar vara bortresta så att vi kan bre ut oss i hela lägenheten med våra iskalla roséglas och snittar typ. Skickade ett till sms nu. Hatar att vänta. Speciellt när man är fixad och redo att gå. Det känns nästan lite pinsamt av någon onödig anledning. 
 
Nu håller min högtalare på att dö. Fattar inget. Ska jag behöva vänta i tysthet nu? Ha en fiin kväll!! ♥
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0