Myspys

Så helt plötsligt smattrar regnet ner som bara den utanför fönstret och jag sitter inne i min superfina alldeles egna lägenhet, nyduschad och med tända ljus. Så har jag ätit en rejäl middag och varit på ett roligt träningspass och känner att jag helst hade hoppat över vägningen imorgon. Så kan jag helt plötsligt gå osminkad flera dagar i veckan utan att känna mig obekväm alls. Så känns det plötsligt supermysigt med höst och Lund och att julen inte är alltför långt borta. Så har jag plötsligt kontakt med de som betyder mest, vet på ett ungefär vad som händer i deras liv och hur det mår, försöker stötta och får stöttning tillbaka. Så ska familjen plötsligt flytta efter 14 år i Onsala. Så kan jag plötsligt ha sms-kontakt med B på ett sätt som känns hyfsat avslappnat och bra. Om så bara för ikväll så tänkte jag det kan vara fint att minnas när det känns såhär harmoniskt också :) TACK ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

<333

2013-09-17 @ 16:24:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0